SULPHACACHINE
1. SULPFADAZINE hè a prima droga di scelta per a prevenzione è u trattamentu di a meningitis di meningococcal (meningite epidemiche).
2. Sulfadiazza hè adattata ancu per u trattamentu di l'infetti respiratori, infettoni intestine è a cumette alzata à u tissutu lucale causatu da e batterie sensibili.
3. SULPFADAZINE pò ancu esse usatu per trattà a Nocardiosis, o utilizatu in cumminazione cù pirimethamina per trattà a toxoplasmosis.
Stu pruduttu hè u cristallu biancu o di u biancu o di u polvere; inodore è senza gustu; u so culore scuru gradualmente quandu esposta à a luce.
Stu pruduttu hè pocu solubile in l'etanol o l'acetone, è guasi insolubile in acqua; Hè facilmente solubile in a suluzione di test di Hydroxide di sodiu o una soluzione di test d'ammonia, è solubile in l'acidu idrochloricu dilute.
Stu pruduttu hè un sulfonamide mediu-efficace per u trattamentu di l'infezioni sistemiche. Ha un largu spettru d'antibacteriale è hà effetti inhibitivi in a maiò parte di e batterie positive grambrate è negativa. Inibits neisseria meninginididi, strutturi pneuminazione, sanisseria gonorroiale, è hemoliticu streptococus. Havi un effettu forte è pò penetrare in u fluidu cerebrospinale attraversu a barriera di u cervellu.
Hè principalmente adupratu clinicamente per a meningitis meningococal è hè a droga di scelta per u trattamentu di meningiite menistococcal. Pò ancu trattà altre infizioni causate da e batterie sensibili à u minteddu. Hè ancu spessu fattu in un saluble di sodiu d'acqua è adupratu cum'è iniezione.