2-cloro-5-clorometil piridina

pruduttu

2-cloro-5-clorometil piridina

Infurmazioni basiche:

Nome chimicu: 2-cloro-5-clorometil piridina

Numeru CAS: 70258-18-3

Formula moleculare: C6H5Cl2N

Pesu moleculare: 162,02

Numeru EINECS: 615-091-8

Formula strutturale::

图片1

Categorie cunnesse: Intermedi - intermedi di pesticidi; Intermedi farmaceutici; Materie prime è intermedi chimichi organici;


Dettagli di u produttu

Etichette di u produttu

Pruprietà fisicochimica

Puntu di fusione: 37-42 °C (lit.) Puntu d'ebullizione: 267,08 °C (stima approssimativa) Densità: 1,4411 (stima approssimativa) Indice di rifrazione: 1,6000 (stima) Puntu di flash: >230 °F Solubilità: Solubile in DMSO (un pocu), metanolu (un pocu), insolubile in acqua. Carattere: cristallu beige. Coefficiente d'acidità (pKa) -0,75 ± 0,10 (Previstu)

Indice di specificazione

specificazione unità standard
Aspettu   Cristallu incolore à beige
Cuntenutu principale % ≥98,0%
Umidità % ≤0,5

 

Applicazione di u produttu

A 2-cloro-5-clorometil piridina (CCMP) hè un intermediu farmaceuticu impurtante è un intermediu impurtante per a sintesi di agenti pesticidi piridici cum'è imidacloprid, acetamiprid, fluazinam, ecc.

pruduzzione

Ci sò parechji metudi di sintesi di 2-cloro-5-clorometil piridina. Attualmente, a 2-cloro-5-metilpiridina hè aduprata cum'è materia prima in l'industria, vale à dì, a 2-cloro-5-metilpiridina hè clorurata da 2-cloro-5-metilpiridina in presenza di un catalizatore per ottene 2-cloro-5-clorometil piridina. A 2-cloro-5-metilpiridina è u solvente sò stati aghjunti à u bollitore di clorurazione, u catalizatore hè statu aghjuntu, è u gasu di cloru hè statu injectatu in a reazione sottu à e cundizioni di reflux. Dopu a reazione, a prima pressione atmosferica hè stata dissolta, è dopu a prima frazione hè stata eliminata per vacuum in u bollitore di distillazione, è a 2-cloro-5-metilpiridina hè stata ottenuta da u fondu di u bollitore. In più di a , ci sò una varietà di diverse vie chì utilizanu niacina cum'è materia prima, 3-metilpiridina cum'è materia prima, 2-cloro-5-triclorometil piridina cum'è materia prima. Una caratteristica cumuna di sti metudi hè a furmazione di un anellu di piridina seguita da u cumpletamentu di a clorometilazione. Un'altra via sviluppata da a United States Rayleigh Company (ReillyIndustriesInc.) piglia ciclopentadiene è propanale cum'è materie prime di partenza per ciclosintetizà direttamente a 2-cloro-5-clorometil piridina, è a purità di u pruduttu hè alta finu à 95%, senza l'isomeru 2-cloro-3-clorometil piridina.

Specifiche è almacenamentu

25Kg/barile; Imballaggio secondu i requisiti di u cliente.

Stu pruduttu deve esse cunservatu in un cuntainer sigillatu è tenutu in un locu frescu è asciuttu durante u almacenamentu è u trasportu. Ùn mischiate micca cù ossidanti per u trasportu è u almacenamentu.


  • Precedente:
  • Dopu:

  • Scrivite u vostru missaghju quì è mandateci lu